Методика і педагогічний колектив                                     

Дізнайтеся більше про нас, наших колег та наші досягнення

Кількісний та якісний склад педагогічних працівників навчального закладу 

Адміністрація школи :

Ярошик Наталія Петрівна - завідувач Калинівської філії 

Михалчич Віра Іванівна - заступник завідувача з навчально- виховної роботи.

1 -  має звання «вихователь-методист»

1- має звання "старший вихователь"

2 - спеціаліст

2 - магістр

12 - мають звання «старший учитель»

5 - ІІ категорія

1 - І категорія

16 - вища категорія

3 - ВЗП

Всього педагогічних працівників 26

На основній посаді -26

Ярошик Наталія Петрівна - завідувач Калинівської філії,

 вчитель біології і хімії Калинівської 

філії 

Завідувач Калинівської філії з 2000 р.
Завідувач Калинівської філії з 2000 р.

Моє кредо:

«...обдарованість дитини - це своєрідна 

Божа іскра, яку вчитель повинен відшукати

 в її душі і дати змогу не тільки не згаснути, 

а й спалахнути полум'ям»


Стаж 39 років

Михалчич Віра Іванівна 

заступник завідувача , 

вчитель англійської мови

 

Калинівської філії 


Заступник завідувача з навчально-виховної роботи Калинівської філії  з 2005 року.
Заступник завідувача з навчально-виховної роботи Калинівської філії з 2005 року.


Моє кредо:

 «... провести особистість через усю

різноманітність духовної скарбниці людства, а

в першу чергу - національної.»

     Важливим у навчально-виховній роботі

 Калинiвської філії   є перевага

 гуманістичних, духовних, культурних та 

 мистецьких цінностей .


Стаж 24 роки

Марційчук Маріанна Юріївна 

  педагог-організатор, вчитель музичного мистецтва

 Калинівської філії 

Педагогічне звання  "старший учитель".


Моє кредо:

- Творчість, майстерність, досконалість - це, насамперед, наполеглива праця
В. Сухомлинський

Учитель! Слово ж яке!.. Учитель! Легко сказати! В нашій країні, де вчиться кожна дитина, вчитель - це перша людина.      Майбутнє наших дітей, нашого народу - в руках учителя, в його золотім серці. Треба б, побачивши його на вулиці, за п'ятдесят метрів шапку скидати з поваги до нього. 

Олександр Фадєєв

Стаж 33 роки


Герич Тамара Михайлівна

вчитель образотворчого мистецтва Калинівської філії .
Педагогічне звання "старший учитель"


Моє кредо:

" Пам'ятайте, що перед тим, як взятися за виховання людини, треба самому зробитися людиною; треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина."

Ж.-Ж. Руссо

Стаж 36 роки

Бердар Ольга Василівна

педагог-організатор, вчитель початкових класів

 Калинівської філії.

Моє кредо:

"Виховувати людину - це передусім знайти її душу,бачити й відчувати її індивідуальний світ."

В.О. Сухомлинський

Стаж 9 років 

Леспух Марина Юріївна

соціальний педагог 

Калинівської філії.

Професійне кредо:

" З любов'ю до дітей, з добротою до людей,

з повагою до суспільства ".

Проблемне питання:

«Профілактика негативних звичок серед учнів школи» .

Стаж 18 років

Куцин Вікторія Іванівна

практичний психолог 

Калинівської філії.

Моє кредо:

"Щоб б ви не робили, кількість добра у світі має збільшуватись."

Ошо

Проблемне питання:

"Розвиток психосоціальної
стійкості до стресу у дітей."

Стаж 20 років

Біланич Марія Михайлівна

вчитель початкових класів Калинівської філії.

Педагогічне звання "старший учитель".


Моє кредо:

"Тільки рішуча людина, енергійна, з твердим характером, така, що знає, чого вона хоче, чому вона хоче і які засоби ведуть до виконання її волі, - тільки така людина може виховати рішучих, енергійних, сильних характером людей."

А.Дістервег 

Стаж 35 р.

Гоцуляк Руслана Іванівна

вчитель математики Калинівської філії.

Моє кредо:


Роби велике не обіцяючи великого.

Піфагор 

 

Немає нічого що не долалось би працею
Розум являє собою суму найкращих наших почуттів
П. Шеллі 


Стаж 19 років

Дзябко Наталія Михайлівна

вчитель історії та правознавства Калинівської філії.

Моє кредо:

Посередній учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає .

Учитель і учень ростуть разом.

Минуле належить історії, майбутнє - це таємниця, а ця мить - подарунок. Ось чому цю мить називають сьогоденням.
Ваша сила - віра в себе. Ваша свобода - відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності - культура самостворення.
(А. Смоловик)

Стаж 13 років

Крегул Ганна Миколаївна

вчитель фізичної культури Калинівської філії .

               Педагогічне звання "старший учитель".


Моє кредо:

Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.
Щоб бути Великим - треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру
Серце віддаю дітям.
В. Сухомлинський

Стаж 21 років

Кубинець Тетяна Михайлівна

вчитель німецької,англійської мов та зарубіжної літератури 

Калинівської філії . 

Моє кредо:


Людина має відповідати за інших, діяти разом у напрямку досягнення мети
Д. Брюннер


Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший 



Стаж 14 років

Кухта Наталія Василівна

вчитель початкових класів та англійської мови у початкових класах 

Калинівської філії.

Педагогічне звання "старший учитель".

Моє кредо:


Має значення тільки те знання, яке використовується на практиці.
Гордон Драйден


Мозок людини здатен учитися все життя - з моменту народження до самої смерті.
Гордон Драйден


Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрі­чі з ними, тоді й діти поспі­шатимуть у школу і щиро ра­дітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі

Стаж 20 років

Куцин Марія Іванівна

вчитель географії і біології Калинівської філії.

Педагогічне звання "старший учитель".


Моє кредо:

- Учителями повинні бути люди,чесні, діяльні і працьовиті; не тільки для годиться, а й насправді вони повинні бути живими взірцями чеснот, що їх вони мають прищепити іншим. 

Я.А. Коменський


Стаж 29 років

Куцин Оксана Василівна

вчитель початкових класів Калинівської філії.

Педагогічне звання "старший учитель".


Моє кредо:

Мудра людина не робити­ме іншим того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій


Прокладай шлях до розуму людини через її серце.
Ф.Честерфілд


Відкриття народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове знання учня.
К.Федін

 

Стаж 33 роки

Куцин Світлана Іванівна

вчитель математики та інформатики Калинівської філії.

              Педагогічне звання "старший учитель".


Моє кредо:

Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня
Наші знання - це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.
М.Ебнер-Ешенбах


Учитель - бджілка, знання учнів - мед.


«Урок - перше вогнище, зігрівшись біля якого людина прагне стати мислителем»
Г.О. Пуліна


Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіа­зму.
Р.Емерсон
Стаж 21 років

Лапчак Ганна Іванівна

вихователь групи продовженого дня Калинівської філії.

Педагогічне звання "старший вихователь".


Моє кредо:

"Першою і найбільш потрібною учителеві якістю хай буде добронравність. Бо він є дзеркалом, дивлячись в яке, юнаки бачать весь розквіт доброчесті... Отже, хай буде учитель дзеркалом добрих звичаїв, і чого вчить або вчити збирається, те саме, як на зразкові хай показує на самому собі. "

О.Духнович

Стаж 31 років

Піцур Надія Василівна

вчитель початкових класів Калинівської філії.
Педагогічне звання «старший учитель".

Моє кредо:

...У наших руках - найбільша з цінностей світу - Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить спою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого.
В. О. Сухомлинський



Стаж  роботи 38 р.

Ухаль Оксана Миколаївна

вчитель української мови і літератури  Калинівської філії.

Педагогічне звання «старший учитель".

Моє кредо:

...Улюбленим учителем підлітка, юнака, дівчини стає той, хто щодня відкривається перед допитливим юним розумом і полум'яним серцем якоюсь новою гранню. Якщо ви хочете бути улюбленим учителем, турбуйтесь про те, щоб вихованцю вашому було що у вас відкривати. Якщо ж ви кілька років один і той самий, якщо день, що минув, нічого не додав до вашого багатства, ви можете стати осоружним і навіть ненависним. 
В.О. Сухомлинський 


Стаж роботи 33 р.

Куцин Галина Василівна

вчитель історії та правознавства Калинівської філії.

 Педагогічне кредо:

 «Гуманність і творчість - два крила педагога!»

Життєве кредо: 

«Уміння бачити, уміння помічати те, що на перший погляд не відрізняється чимось особливим, - це, образно кажучи, повітря на якому тримаються крила, думки, першоджерело розуму» (В. Сухомлинський)

Стаж роботи 5 р.

Цубера Світлана Василівна

вихователь групи продовженого дня Калинівської філії.
Педагогічне звання "вихователь-методист".

Моє кредо:

Вихователь - це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства - розуму, думок, почуттів дітей, підлітків і юнацтва. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого - багатство народу, його майбутнє, його надія - молодого покоління. Вихователь творить найбільше багатство суспільства - людину. В цьому творенні найголовнішим є вміння знайти в моральних цінностях нашої Вітчизни і всього людства те, що треба вкласти в юні душі. Визначивши, що треба вкласти в юні душі, вихователь замислюється над тим, як настроїти своїх вихованців на сприйняття моральних цінностей.  
В. О. Сухомлинський


Стаж 33 р.


Цьока Вікторія Юріївна

вихователь групи продовженого дня Калинівської філії.



Моє кредо:

...Пізнання дитиною світу починається з пізнання людини, а людина відкривається перед дитиною в образі матері, батька і вчителя. 

В.О. Сухомлинський



Стаж роботи 15 років

Рарич Олеся Іванівна

вчитель трудового навчання Калинівської філії .

Моє кредо:

Не можна уявити собі місії вихователя без багатого життя в світі книг. Бібліотека вчителя, що поповнюється з тижня на тиждень,- це джерело думки, моральної енергії. Знання, взяті з книг, стають його власним багатством, його сумлінням. Справжній учитель переживає знання як радість особистого прилучення до духовних багатств, створених людством. 
В.О. Сухомлинський 

Учитель готується до гарного уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашого фаху і технологія нашої праці. 
В.О. Сухомлинський 

Стаж роботи 21 років

Магей Іванна Іванівна

вихователь групи продовженого дня Калинівської філії.

Життєве кредо:

«Лиш той вміє запалити інших, хто сам палає і горить»

Моє педагогічне кредо:

«До кожної дитини ключ знайти. У праці результат хороший мати, Упевнено і творчо до мети іти: З любов'ю серце дітям віддавати»

Стаж роботи 10 років 

Антоній Яна Іванівна

асистент вчителя  Калинівської філії 

ЖИТТЄВЕ КРЕДО:

 «Стався до інших так, як хочеш, щоб вони ставилися до тебе»

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

«Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим ...Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним»


Стаж роботи 3 роки

Фатієва Марія Василівна

бібліотекар Калинівської філії.

Моє кредо:

Бібліотека - море книг,

Бібліотека - храм науки,

Переступайте наш поріг,

Беріть скарби нетлінні в руки...

Нема прекрасніших доріг,

Ніж цей вселюдський храм науки.

П. Гоць 

Стаж роботи 20 років

Цубера Наталія Михайлівна

асистент вчителя Калинівської філії. 

Професійне кредо:

 Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії.

Життєве кредо:

«Поки ми нарікаємо на життя - воно минає»

стаж роботи 15 р.

Фіцай Яна Юріївна

асистент вчителя Калинівської філії.

Життєве кредо: 

«Життя - це постійний рух, нові цікаві знайомства і взаємодопомога»

Педагогічне кредо:

«Найважливіше у педагогічній діяльності - це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення»

Стаж роботи 3 р.

Фіцай Світлана Василівна

шкільна медсестра Калинівської філії 

     

   «Дев'ять десятих нашого щастя залежать від здоров'я»


Стаж роботи 26 років


         Вчителі Калинівської         філії 

01.09.2017 р.
01.09.2017 р.

Вчитель - це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти.

В.О. Сухомлинський

Методична робота школи

Мета методичної роботи:

- вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес, вивчення творчих надбань досвідчених вчителів, вивчення та поширення передового педагогічного досвіду.

Завдання методичної роботи:

•Організація безперервного удосконалення фахової майстерності. •Проведення методичних заходів. •Інформаційне забезпечення педагогічних працівників. •Організація роботи з обдарованими дітьми. •Аналіз стану викладання предметів і навчальних курсів.

Калинівська філія 

Методичний кабінет навчального закладу -

центр  професійного зростання педагога

Щоб уникати помилок,

треба набиратися досвіду;

щоб набиратися досвіду,

треба робити помилки.

Лоуренс Дж. Пітер, канадський педагог 

Методична робота в школі

- це спеціальний комплекс практичних заходів, які ґрунтуються на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду і спрямовані на всебічне підвищення компетентності і професійної майстерності кожного вчителя. Цей комплекс орієнтований перш за все на підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, а в кінцевому результаті - на підвищення якості й ефективності освітнього процесу.

      Основний зміст         методичної роботи 

Погляд із минулого...
Поради Конфуція (2 500 р. назад ): 

-Поєднувати нові ідеї зі старими перевіреними концепціями.

 -Вчитися тільки через діяльність. -        ---Використовувати навколишній світ як клас для навчальних занять.

 -Використовувати в навчанні та викладанні музику та поезію.

 -Навчатися того, як треба вчитися, не обмежуючись тільки навчальними фактами. 

 -Пристосуватися до індивідуальних потреб учнів із різними стилями навчання. 

 -Формувати моральні цінності та ввічливість.

 -Створювати всім рівні можливості.

- Використання та впровадження в педагогічний процес інтерактивних технологій навчання.

- Методологічна підготовка вчителя -
осмислення програмних положень щодо розбудови освіти.

- Підвищення ролі вчителя в навчально-виховному процесі.
- Підготовка вчителя за окремими методиками /поглиблене вивчення окремих дисциплін, оволодіння інноваційними педагогічними технологіями.
- Фахова підготовка вчителя.
- Психологічна підготовка вчителя.

- Орієнтація вчителя на формування компетенцій учня. 

Пріоритетні завдання методичної роботи
через функціонування методичного кабінету: 

- оптимальний вибір моделі методичної роботи з педагогічними кадрами;
- модернізація змісту, форм розвитку професійної компетентності та культури вчителів;
- вивчення, апробація та впровадження в практику ППД, інноваційних технологій навчання;
- організація творчої, пошукової
наукової роботи в ЗНЗ;
- здійснення постійного моніторингу показників роботи навчального закладу, окремих педпрацівників, управлінських рішень для ліквідації прогалин у роботі, для вдосконалення діяльності;
- інформаційно-видавнича діяльність, зміцнення навчально-методичної бази;
- організація та проведення представницьких педагогічних заходів;
- розвиток творчої активності педагогів;
- вироблення форм і методів для підвищення фахової майстерності вчителів та ефективності їх роботи.
Координаційним центром всієї методичної роботи в школі є методичний кабінет.

                    Діяльність методичного
                  кабінету спрямована на:      

- створення системи методичної роботи
в Калинівській філії .
- підвищення ефективності управління методичною роботою та удосконалення планування роботи в школі
- створення умов для ефективного підвищення майстерності учителя
- вивчення діяльності й особистості вчителя
- підвищення шляхів професійного вдосконалення вчителя
-вивчення, узагальнення й поширення ППД
- стимулювання педагогічної творчості вчителя

Методична робота
 в школі здійснюється згідно з законодавчими, нормативно-правовими документами про школу та Положення про методичну роботу

- положення про шкільний методичний кабінет;
- наказ про методичну роботу;
- план засіданнь методичної ради школи на 2023-2024 н.р.;
- план проведення методичних предметних тижнів на 2023-2024 н.р.
(перспективний план на 2023-2028 н.р.);
- положення про шкільні методичні об'єднання (затверджено методичною радою).
- план роботи методичного кабінету на 2023 - 2024 н.р.
- перспективний план методичного кабінету на 2023 - 2028 н.р.
-  план проходження курсової підготовки вчителів на 

2023 - 2024 н.р.

Щоб робота методичного кабінету була успішною дотримуємось наступних правил:

- систематизуємо діяльність методичного кабінету за напрямками;
- підводячи підсумки роботи за рік узагальнюємо, підсумовуємо напрацювання вчителів, методичних об'єднань шляхом створення папок (файлів) на електронних носіях;
- матеріали для підвищення фахової майстерності вчителів
( «Творча майстерня старшого учителя», «Лабораторія творчого учителя», методичні посібники учителів із педагогічним званням тощо) є доступними для кожного педагога школи.

Творчі напрацювання педагогів школи та участь у Всеукраїнських педагогічних конкурсах.

Всеукраїнський конкурс
педагогічної майстерності
«Учитель року».

 

Марційчук Маріанна Юріївна

вчитель музичного мистецтва.

Лауреат І туру «Учитель року - 2009», номінація «Музичне мистецтво».

Лауреат ІІ туру 

«Учитель року - 2013», номінація «Географiя»

Куцин Марія Iванівна

вчитель географії і біології.


Лауреат І туру

 «Учитель року - 2013», 

номінація «Початкові класи»

Кухта Наталія Василівна

вчитель початкових класiв та англійської  мови у початкових класах.


Лауреат І туру 

«Учитель року - 2016», номінація «Англійська мова»

Михалчич Віра Іванівна

заступник завідувача з навчально-виховної роботи Калинівської  філії , вчитель англійської мови.



Лауреат ІІ туру

«Учитель року - 2017», номінація "Інформатика"

Куцин Світлана Іванівна

вчитель математики та інформатики Калинівської філії  

РАРИЧ ОЛЕСЯ ІВАНІВНА

ВЧИТЕЛЬ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ КАЛИНІВСЬКОЇ ФІЛІЇ 

У Всеукраїнському конкурсі "Учитель року - 2021" у номінації "Трудове навчання" у першому (зональному) турі взяла участь і перемогла наша вчителька трудового навчання Рарич Олеся Іванівна.

З досвіду роботи (алгоритм роботи) над
методичною проблемою, яку опрацьовував та впроваджував у навчально - виховний процес педагогічний колектив 
Калинiвської філії 


"Формування життєвих компетентностей особистості шляхом упровадження інноваційних технологій "
( 2023 - 2028 рр.)
(етапи впровадження)

Етапи впровадження:

Створення творчих груп вчителів  


                                   -  Шевченківська декада ;        
- тиждень історії та правознавства;
- тиждень фізкультури, основ здоров'я;
- тиждень трудового навчання;
- тиждень іноземної мови;
- екологічний тиждень.


Моніторинг якості загальної середньої освіти у 5-х та 9-х класах за результатами навчання учнів у початковій та основній школах 


Мала педрада-консиліум

"Адаптованість в основній школі учнів 5-го класу" 


Моніторинг стану

навчально-виховного процесу за семестр та навчальний рік

в 3-9 х класах 


Методичний тиждень фахової майстерності

«Використання інтерактивних технологій

на уроках вчителями, що атестуються»

(щорічно у лютому місяці) 


Засідання методичної ради

«Готовність учасників навчально-виховного процесу сприймати інновації»

(січень)


Результати атестації педагогічних працівників

(березень) 


Педагогічні читання, присвячені  Т.Г. Шевченку

Шкільна серія
«Педагогічна скарбничка»
(матеріали педагогічних читань):

1. Софія Русова - науковець, просвітитель, педагог .
2. Іван Франко - письменник філософ, етнограф, історик, фольклорист.
3. Януш Корчак - польський письменник і журналіст, лікар і педагог.
4. Василь Симоненко - український поет та громадський діяч
5. Життя, наукова та літературна діяльність вченого енциклопедиста, винахідника та поета (до 300річчя з дня народження М.В. Ломоносова)

Організація навчально - виховного процесу

 /розпорядчі та узагальнюючі документи/

 1.Методичний кабінет. Планування роботи. Зміст діяльності.

2. Методичний кабінет. Робота з молодим вчителем.

 3. Організація та планування роботи осередку МАН. 

4. Мовно - літературні конкурси.

 5. Індивідуальне навчання. 

6. Його величність - урок /додатки до інформаційного стенду/.

 7. Підвищення фахового рівня вчителів. 

8. Результати Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових предметів.

 9. Нормативна база забезпечення навчально - виховного процесу. 

10. Моніторинг якості загальної середньої освіти.

 11. Атестаційні матеріали педагогів НЗ. 

 

Робота з творчими та обдарованими учнями


1. На уроках. 

2. Позакласна робота. 

3. На заняттях предметних гуртків .

4. Учасники математичного конкурсу

"Кенгуру"  .

5. Проводимо предметні тижні .

6. Конкурси Всеукраїнського значення.

7. Відділення науки про Землю.

8. Формуємо творчого учня в осередку МАН.

Впровадження 

                                       Інновації в дії 

Педрада "Психолого-педагогічні причини шкільної неуспішності та способи її подолання в умовах диференціації навчально-виховного процесу" 

Алгоритм професійного росту вчителя

з педагогічним званням
в Калинівській філії

- Курси при ЗІППО 

- Відкриті уроки та інші заходи для вчителів школи

- Взаємовідвідування уроків 

(протягом тижня фахової майстерності та під час м/о, семінарів та ін.

- Школа молодого вчителя

2021 - 2022 н.р.

- Тиждень  фахової

майстерності


        Учитель

Самоосвіта

(зошит самоосвіти у стані напрацювання) 

Узагальнення досвіду

Творчі звіти:
письмовий звіт на педраді ,презентація досягнень ,виставка творчих напрацювань 

-Атестація 

                 старший учитель, учитель-методист

Професійні конкурси
«Учитель року»

Кухта Н.В. - номінація «Початкові класи», 2013 р.,
Куцин М.І. - номінація «Географiя», 2013 р;
Марцiйчук Марiанна Ю. - номінація
«Музичне мистецтво»,2012р.

Михалчич Віра Іванівна-номінація "Англійська мова",2016р.

Куцин Світлана Іванівна

вчитель математики та інформатики Калинівської ЗОШ І-ІІ ступенів- номінація "Інформатика", 2017р. 

ГАЛАЦ ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА вчитель української мови та літератури - номінація "Українськамова та література", 2021р.


РАРИЧ ОЛЕСЯ ІВАНІВНА вчитель трудового навчання - номінація "Трудове навчання"

«Школа педагогічної майстерності»

ЗМІСТ
творчої лабораторії 

«вчителя-методиста»

І. Відомості про вчителя.
ІІ. Картка обліку ППД.

ІІІ. Атестаційний лист.

ІV. Методичні, дидактичні напрацювання вчителя (методичні посібники, рекомендації тощо).

V. Звіти вчителя-методиста

(за останні три роки педагогічної діяльності)
VІ. Творча майстерня
VІ.1. Розробки уроків.
VІ.2. Розробки факультативних занять.
VІІ.Розробки виховних занять, позакласних заходів.

VІІІ. Науково-дослідницькі роботи учнів учителя.

ІХ. Виступи на засіданнях педагогічних рад, семінарах, конференціях.

Х. Друковані матеріали у фахових журналах.

ХІ. Матеріали участі вчителя в обласних, республіканських заходах /семінари, науково-методичні конференції, конкурси тощо/.

                             Дякуємо за увагу!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати