СТРАТЕГІЯ 

діяльності та розвитку Калинівської філії 

Схвалено 

 Затверджено

на засіданні педагогічної ради

 Директор______Юрій БОЙЧУК

протокол № 1 від 31.08.2022 

 наказ №85 від 31.08.2022

СТРАТЕГІЯ

діяльності та розвитку

Калинівської філії Калинівського ліцею

 Дубівської селищної ради

Тячівського району Закарпатської області

Підготовка Стратегії розвитку Калинівської філії Калинівського ліцею Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області на 2022-2027 роки зумовлена якісним оновленням змісту освіти згідно нового Закону України про освіту, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг. Пріоритетними напрямами розвитку освіти є формування сучасних освітніх компетенцій та формування високого рівня інформаційної культури кожного члена суспільства, якісну підготовку підростаючого покоління до життя в основі якого закладена повна академічна свобода.

Сучасне суспільство перейшло до постіндустріальної доби, в якій цивілізація стала інформаційною. Проблема активного використання інформаційно-комунікаційних та комунікативних технологій стає все актуальнішою. Максимально повному вирішенню цієї проблеми сприяють доцільні методики оптимального використання сучасних інформаційних засобів навчання для підвищення якості надання освітніх послуг. Одночасно обов'язковою умовою використання сучасних педагогічних технологій, методичних заходів є збереження фізичного та психічного здоров'я учнів, формування позитивного ставлення до здорового способу життя».

Місія школи: Створення освітнього середовища,що дозволить забезпечитирозвиток та виховання учня, здатного впливати на свою особистісну освітню траєкторію.

Стратегічна мета: Розвиток та формування в учнів ключових компетентностей,необхідних для успішної життєдіяльності конкуретноспроможної і самодостатньої особистості, вироблення сучасної моделі випускника школи, спроможного реалізувати власний позитивний потенціал.

Стратегічні напрямки розвитку школи:

  • Створення умов для отримання кожним учнем того рівня освіти, який відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям; розвиток інтелектуальної, емоційної сфери дитини, формування його ціннісних орієнтирів, прищеплення навичок соціальної компетентності через включення кожного школяра в систему ранньої предметної орієнтації, професійного самовизначення.
  • Створення безпечного, вільного від будь-яких форм насилля, комфортного та доступного освітнього середовища.
  • Розвиток інноваційної діяльності школи, підвищення якості освіти.
  • Інформатизація навчання, вдосконалення бібліотечного та інформаційно-ресурсного забезпечення.
  • Побудова ефективної системи виховання, розвитку і соціалізації учнів.
  • Розвиток творчої ініціативи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності.
  • Прищеплення учням шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну.
  • Виховання в учнів патріотичних почуттів, формування національної самосвідомості, любові до рідної землі свого народу, готовності до праці в ім'я України.
  • Створення сучасної матеріально-технічної бази

План стратегічного розвитку спрямований на виконання:

  • Конституції України;
  • Законів України:

"Про освіту" ; "Про загальну середню освіту" ; "Про Національну програму інформатизації" ; "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні" ;"Про молодіжні та дитячі громадські організації"; "Про охорону дитинства" ;

  • Національної Програми "Освіта України ХХІ століття";
  • Національної доктрини розвитку освіти;
  • Національної Програми "Діти України";
  • Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти;
  • Конвенції про права дитини;

реалізацію:

  • сучасної державної політики в освітянській галузі на основі державно-громадської взаємодії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку освіти та потреб учасників освітнього процесу;
  • нормативно-правових актів щодо розвитку освітньої галузі;

створення:

  • належних умов для розвитку доступної та якісної системи освіти школи;
  • умов рівного доступу до освіти;
  • гуманних відносин в освітньому закладі;
  • сприятливих умов для підтримки та розвитку обдарованих учнів;
  • належних умов для соціально-психологічного захисту учасників освітнього процесу;
  • необхідної матеріально-технічної бази;

забезпечення:

  • стабільного функціонування навчального закладу;
  • розвитку мережі навчального закладу з урахуванням потреб споживачів, суспільних запитів і державних вимог;
  • суттєвого зростання якості освіти;
  • наукового підходу до виховання та соціалізації дітей і підлітків.

Стратегічний план розвитку розрахований на 5 років включає в себе:

  • Освітню складову.
  • Методичну складову.
  • Виховну складову.
  • Психолого-педагогічний аспект
  • Систему збереження та зміцнення здоров'я учня.
  • Матеріально-технічну складову.

Освітня

Основні напрямки і завдання розвитку :

  • Формування багатомірного освітнього простору для дітей віком від 6 до 18 років, орієнтованого на індивідуальний розвиток особистості, через навчання і виховання.
  • Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до розвитку, виховання і навчання дітей через відновлення змісту освіти та впровадження провідних освітніх технологій на всіх ступенях навчання.
  • Впровадження в процес навчання нових інноваційних технологій. Розвиток комп'ютерної грамотності учнів та педагогів школи.
  • Демократизація освітнього процесу.
  • Гуманістична направленість педагогічного процесу, повага до особистості учнів.
  • Виховання позитивної мотивації навчальної діяльності, старанного та відповідального ставлення до навчання, готовності до практичного застосування знань, вмінь.
  • Виховання особистості через залучення до активної діяльності та всебічний зв'язок школи з життям.
  • Розвиток творчої ініціативи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності.
  • Розвиток в учнів пізнавальних інтересів і здібностей, потреби глибокого і творчого оволодіння знаннями, навчання самостійного набуття знань, прагнення постійно знайомитися з найновішими досягненнями науки і техніки.

Проєкт «Управління закладом»

Мета проєкту:

  • Створення атмосфери спільної відповідальності за результати освітньої діяльності з боку всіх учасників освітнього процесу.
  • здійснення систематичного планування, моніторингу та аналізу діяльності навчального закладу;
  • організація взаємодії всіх учасників освітнього процесу.

Шляхи реалізації проекту

Термін

Виконавці

1

Створити цілісну систему управління, забезпечити якісний рівень контролю-аналітичної діяльності у відповідності до сучасних вимог.

2022-2023

Адміністрація

2

Проводити щорічний моніторинг освітніх змін, на основі результатів якого - прогнозувати

тенденцій інноваційного розвитку школи

2022-2026

Адміністрація

3

Заохочувати педагогів до участі у конкурсах

2022-2027

Адміністрація

професійної майстерності, здійснення дослідно-

експериментальної та інноваційної діяльності

4

Організувати щорічний моніторинг якості

роботи педагогічних працівників

2022-2027

Адміністрація

5

Проводити круглі столи, семінари,

методичні ради

2022-2027

Адміністрація

6

Співпрацювати з соціальними та

психологічними службами

2022-2025

Заст.директора з

вих. роботи

7

Активно залучати батьків до участі у виховних,

2022-2027

Вчителі, педагог-оранізатор

творчих, спортивних заходах, організації

екскурсій, поїздок

8

Продовжувати співпрацю з ЗДО

2022-2027

Адміністрація

Очікувані результати:

  • Ефективне управління закладом на основі проектно-цільового методу
  • Організація та забезпечення оптимальних, стабільних умов для освітнього процесу
  • Об'єднання зусиль педагогічного колективу школи для підвищення рівня навчально-виховної роботи, упровадження в практику досягнень педагогічної науки й передового педагогічного досвіду
  • Відкритість школи до нововведень в умовах динамічного розвитку освіти:
  • Запровадження інноваційної діяльності в роботі педагогів, адміністрації

Проєкт " Професійна майстерність педагогів"

Пріоритетні напрями розвитку особистості педагога:

З метою реалізації положень Конституції України, законодавчих актів України в галузі освіти, створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, вдосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві, роботу педагогічного колективу Калинівського ліцею спрямувати на вирішення:

  • виконання державних законів та нормативних документів;
  • реалізацію навчального плану і навчальних програм з усіх предметів;
  • виконання пріоритетних напрямків розвитку школи та на вирішення питань, а саме проблемно - методичної теми : «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компентентнісного підходу».
  • атестація педагогічних працівників; здобуття фахових компетентностей спеціалізованої освіти;
  • сертифікація: зовнішнє оцінювання професійних компетентностей;
  • створення середовища цілеспрямованого саморозвитку творчо-ініціативного педагога.

Назва заходу

Термін проведення

Відповідальні

1

Створити:

інформаційний банк з теорії та практики методики

інформаційний блок інноваційних педагогічних технологій (методичний кабінет закладу).

  • забезпечення необхідних умов щодо реалізації впровадження нового Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти;

2022-2027рр.

Адміністрація, вчителі

2

Працювати над питанням поширення досвіду роботи педагогічних працівників через участь у конкурсах фахової майстерності, друк у фахових виданнях, Інтернет-виданнях, сайті школи.

2022-2027рр.

Адміністрація, вчителі

3

Проводити:

- навчальні семінари, круглі столи, майстер- класи, тижні педагогічної майстерності, методичні декади, презентації творчих напрацювань, педради-дискусії

- моніторинги:

якості знань учнів рівня методичного удосконалення

умов збереження психо-фізіологічного здоров'я.

2022-2027рр.

Адміністрація, вчителі

4

Забезпечити:

- умови для формування

професійних компетентностей

педагога:

інтелектуальна компетентність (наукові знання)

психологічна компетентність

управлінська компетентність (базові вміння)

мотиваційна компетентність проективна компетентність

методична компетентність

комп'ютерною технікою навчальні кабінети

науково - методичною літературою

бібліотеку та методичний кабінет

- реалізацію нових підходів щодо форм та методів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу.

2022-2027рр.

Адміністрація, вчителі

5

Визначати:

- претендентів на нагородження у номінації «Кращий учитель року»

2022-2027рр.

Адміністрація закладу

6

Клопотати

про нагородження з нагоди державних, професійних свят, ювілейних дат відзнаками та преміюванням

2021-2026рр.

Директор закладу

Очікувані результати :

  • підвищення педагогічної компетентності, яка складається з удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи;
  • ріст педагогічної майстерності вчителів;
  • підвищення методичної культури.

Проєкт «Обдарована дитина»

Мета проєкту: визначити чітку систему організаційно-педагогічних та науково-практичних заходів пошуку, навчання й виховання обдарованих дітей педагогічним колективом школи.

з/п

Шляхи реалізації проєкту

Термін

реалізації

Виконавець

1.

Проводити комплексні психолого-діагностичні

дослідження особистісних рис учнів, цілеспрямовані на

пошук обдарованих дітей у відповідності до різних типів

обдарованості (інтелектуальна, творча, художньо-

естетична, соціальна, моторна)

2022-2027

Педагогічний

колектив,

психолог

2.

Здійснювати науково-методичну підготовку

педагогічних кадрів з питань розробки та

удосконалення інструментарію навчання і виховання

обдарованих дітей (форм, методів, засобів пошуку)

2022-2027

Адміністрація

3.

Проводити:

-І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових

дисциплін;

-шкільні конкурси серед учнів 2-4 класів з української

мови, математики, англійської мови, природознавства

та інших предметів;

-виховні заходи стимулюючого і розвиваючого змісту

2022-2027

Педагоги

4.

Запровадити:

-систему соціальної підтримки (побудова партнерських

взаємин «учитель-учень», консультування з питань

соціальної адаптації);

-систему психологічних тренінгів для обдарованих дітей

щодо зняття психологічної напруженості;

-систематичне оновлення Банку даних обдарованих

дітей;

-співпрацю батьків та педагогів школи (анкетування

батьків, індивідуальне та групове консультування);

-систему роботи з медичної підтримки (обстеження

фізіологічного розвитку, стану психічного здоров'я,

консультування з питань здоров'язбережувального

потенціалу);

-систему моніторингу розвитку обдарованої дитини

(медико-фізіологічний, соціальний,

психологічний, педагогічний);

-моніторинг досягнень і успіхів

2022-2027

Адміністрація

Педагогічний

колектив

Психологи

Соціальні

Педагоги

Педагог-організатор

Медичні

працівники

5.

Залучати до участі учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, конкурсах

учнівської творчості, виставках, фестивалях, змаганнях, командних турнірах

2022-2027

Педагоги

Педагог-організатор

6.

Підвищувати рівень професійної компетентності

педагогів, що працюють з обдарованою молоддю,

через різні форми методичної роботи

2022-2027

Адміністрація

7.

Інформувати всіх учасників освітнього процесу про хід та результативність участі учнів школи у різноманітних заходах

2022-2027

Адміністрація

8.

Поповнювати бібліотечні фонди школи сучасними інформаційними засобами, науково-методичною та

довідковою літературою (у тому числі на електронних носіях) для роботи з обдарованою молоддю;

2022-2027

Адміністрація

Педагоги

Завідуючий бібліотекою

9.

Впроваджувати компетентнісні технології, спрямовані на розвиток здобувачів освіти

2022-2027

Педагоги

10.

Продовжити роботу гуртків, впровадити факультативи

2022-2027

Адміністрація

11.

Організовувати виставки творчих робіт учнів школи

2022-2027

Педагоги

12.

Організовувати висвітлення досягнень учнів на сайті

2022-2027

Відповідальний за ведення сайту

Очікувані результати:

-всебічний розвиток та розкриття інтелектуального потенціалу обдарованих дітей; -підвищення якості знань учнів

Проєкт «Якісна освіта - успішний випускник»

Мета:створення оптимальних умов для формування моделі випускника нової школи

Завдання:

  • упровадження особистісно-орієнтованої моделі освіти, заснованої на ідеології дитиноцентризму - максимальному наближенні навчання й виховання конкретної дитини до її сутності, здібностей і життєвих планів;
  • активність здобувачів освіти в освітньому процесі, орієнтація на їх інтереси та досвід;
  • практична спрямованість навчальної діяльності, взаємозв'язок особистого розвитку дитини з її практичним досвідом;
  • виховання вільної незалежної особистості;
  • урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів,
  • забезпечення морально-психологічного комфорту дитини;
  • реалізація ідей неперервної освіти впродовж життя.

Шляхи реалізації проєкту:

п\п

Зміст заходу

Терміни реалізації

Виконавці

1.

Оновлення змісту освітньої програми закладу освіти (нормативно-правової бази, освітніх компонентів)

До 01.09.

кожного року

Адміністрація, практичний психолог, соціальний педагог, учителі

2.

Вдосконалення мотивуючого освітнього середовища для ефективного оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями здобувачами освіти (максимальне залучення учасників освітнього процесу до прийняття рішень щодо змін в організації освітнього середовища, його формування, забезпечення динамічності, проведення навчальних занять поза межами класу)

Систематично, протягом

2022-2027рр.

Адміністрація, класоводи, учителі-предметники, педагог-організатор

3.

Формування та функціонування простору інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу на базі шкільної бібліотеки

Постійно

Адміністрація,

учителі, бібліотекарі

4.

Реалізація системи адаптивних заходів для комфортної інтеграції здобувачів освіти в освітній процес закладу (учнів 1-х, 5-х класів, новоприбулих учнів, учнів з особливими освітніми потребами, учнів етнічних та соціально вразливих груп населення)

Кожного року: вересень (для учнів 1-х класів), жовтень (для учнів 5-х класів), для новоприбулих, учнів з особливими освітніми потребами, інших етнічних та вразливих груп населення (в разі наявності)

Адміністрація, практичний психолог, соціальний педагог, батьки учнів, класні керівники, учителі-предметники

5.

Вимірювання результатів освітньої діяльності учнів:

а) моніторинг якості викладання (використання освітніх технологій, доцільність організаційних форм навчального заняття, ІКТ, ефективність форм роботи для оволодіння учнями ключовими компетентностями, використання виховної складової змісту навчальних предметів та курсів) здобувачів з предметів інваріантного складника навчального плану;

б) порівняльний аналіз результатів участі учнів 11 класу в ЗНО з іншими ЗЗСО ТГ;

в) порівняльний аналіз між результатами ДПА та підсумковим оцінюванням учителя з предметів у початковій, базовій та старшій школі;

г) аналіз працевлаштування випускників школи

Щорічно

Червень, серпень (щорічно)

Серпень (щорічно)

Щорічно в серпні

Адміністрація,

ШМО

Адміністрація

ШМО

Адміністрація

Адміністрація

6.

Проведення підсумків вимірювання результатів освітньої діяльності здобувачів закладу, розробка рекомендацій та корекційних заходів.

Щорічно в червні

Адміністрація, ШМО, класні керівники

7.

Вивчення стану виконання навчальних планів та програм у 1-11 класах, навчальних екскурсій та навчальної практики у 1-8,10 класах.

Щосеместрово, щорічно

Адміністрація

8.

Формування та реалізація індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти

Протягом

2022-2027рр.

(за потреби для учнів, що перебувають на індивідуальний формі навчання)

Адміністрація, учителі-предметники, класні кер., практичний психолог, соціальний педагог, батьки

9.

Моніторинг ефективності реалізації індивідуальної освітньої траєкторії для здобувачів освіти, виявлення проблем та корегування плану

Протягом

2022-2027рр.

(за наявності)

Адміністрація, учителі-предметники, класні кер., практичний психолог, соціальний педагог, батьки

10.

Реалізація заходів з впровадження державного стандарту базової середньої освіти

Протягом

2022-2026 рр.

Адміністрація, ШМО, практичний психолог, бібліотекарі

Очікувані результати: випускник школи має:

  • засвоїти на рівні вимог державних освітніх стандартів загальноосвітні програми з усіх предметів шкільного навчального плану;
  • підготуватись до засвоєння змісту вибраного профілю навчання на рівні, що забезпечуватиме вступ до закладу вищої професійної освіти та подальше успішне навчання;
  • оволодіти культурою інтелектуальної діяльності; способами отримання інформації; прагнути навчатись упродовж усього життя;
  • дотримуватися правил культури поведінки і спілкування; поважати свою працю та працю інших людей; мати почуття соціальної відповідальності.

ПРОЄКТ «ЄДИНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР»

Мета проєкту: інформаційне забезпечення доступу до якісної освіти, що сприятименаближенню рівня навчання в школі до європейських і світових стандартів, творчим пошукам учителів та розвитку здібностей учнів.

Шляхи реалізації проєкту

Термін

Виконавець

з/п

реалізації

1.

Організувати доступ учнів школи та

педагогічних працівників до інтернет ресурсів

2022-2027

Адміністрація

2.

Організувати колективні заняття та

колективні перегляди з використанням

сучасних медіаматеріалів

2022-2027

Педагогічний

колектив

3.

Ввести електронний каталог напрацювань

педагогічного колективу

2022-2026

Голови М/О,

Відповідальний за сайт

4.

Створити умови для навчання працівників

2022-2026

Адміністрація

школи нових комп'ютерних технологій

5.

Удосконалювати шкільний сайт і роботу з

2022-2027

Відповідальний за ведення сайту

ним

6.

Впроваджувати дистанційну освіту

2022-2027

Адміністрація

Педагоги

7.

Інформатизувати бібліотечну діяльність

2022-2027

Бібліотекар

8.

Оснащувати предметні кабінети

2022-2027

Адміністрація

інтерактивним устаткуванням

Очікувані результати:

-створення комп'ютерної інфраструктури освітнього закладу;

-об'єднання вчителів різних спеціальностей для реалізації Стратегії розвиту школи;

-створення матеріально-технічної та науково-методичної бази даних;

-оновлення наповнюваності шкільного сайту;

-практичне засвоєння, а в подальшому застосування педагогами та здобувачами освіти ІКТ в освітньому процесі.

Проєкт «Академічна доброчесність»

Мета проєкту: створення атмосфери академічної доброчесності в освітньому закладі

Завдання проекту:

  • формування у здобувачів освіти важливих цінностей: чесності, довіри, справедливості, взаємоповаги, відповідальності;
  • дотримання педагогічними працівниками високих професійних стандартів в усіх сферах діяльності ЗЗСО (освітній, методичній, науково-дослідній, виховній тощо);
  • сприяння підтримці особливих взаємовідносин між педагогічними працівниками та здобувачами освіти;
  • запобігання порушенню академічної доброчесності та поширенню корупційних форм поведінки серед учасників освітнього процесу.

Шляхи реалізації проєкту:

п\п

Зміст заходу

Терміни реалізації

Виконавці

1.

Створення Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу

2022-2023

Адміністрація, педагогічні працівники

2.

При прийомі на роботу знайомити педпрацівників з Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу під підпис

Протягом

2022-2027рр.

Адміністрація

3.

Дотримання принципів академічної доброчесності відповідно до своєї компетенції

Постійно

Усі учасники освітнього процесу

4.

Проведення інформаційної роботи щодо роз'яснення та популяризації принципів академічної доброчесності серед учасників освітнього процесу (бесіди, класні години, батьківські збори, використання вебінарів)

Протягом

2022-2027рр.

Адміністрація, класні керівники, учителі-предметники

5.

Створення в класних кімнатах та кабінетах стенду «Академічна доброчесність в школі»

2022

Завідуючі кабінетами, класні керівники,

6.

Дотримання педагогічними працівниками чинних критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі поточного, підсумкового вимірювання результатів навчальної діяльності учнів, відсутність шахрайства та протекціонізму при проведенні олімпіад, конкурсів, змагань.

Протягом

2022-2027рр.

Адміністрація

7.

Створення й використання учителями в освітньому процесі завдань для учнів, що спонукають їх критично мислити, виконувати творчу та аналітичну роботу, максимально перевіряти володіння навичками, а не знаннями, практикувати написання творчих есе замість рефератів.

Протягом

2022-2027рр.

учителі-предметники

8.

Дотримання норм та правил цитування, використання чужої інтелектуальної праці при підготовці наукових проєктів учнями на конкурси різного рівня.

Протягом

2022-2027рр.

Учителі-наставники

11

Врахування рівня дотримання норм та принципів академічної доброчесності педагогічними працівниками під час атестації.

Протягом

2022-2027рр.

Шкільна атестаційна комісія

13

Дотримання учителями вимог щодо обсягу домашнього завдання з метою уникання перевантаження учнів та спонукання їх до привласнення результатів роботи іншої людини

Протягом

2022-2027рр.

Класні кер., учителі-предметники

14

Моніторинг стану дотримання норм академічної доброчесності у закладі освіти

Протягом

2022-2027рр.

Адміністрація, Рада школи, комісія, ШМО, класні керівники,учителі-предметники, класоводи

Очікувані результати:

  • забезпечення якісної освітньої діяльності та якості освіти;
  • формування довіри у суспільства до результатів навчання та освітньої діяльності закладу;
  • розвиток системи академічної доброчесності в школі;
  • сприяння здобуттю власних знань і розвитку власних здібностей учнями;
  • підвищення рівня вихованості здобувачів освіти на важливих людських цінностях.

Проєкт «Дитина з особливими освітніми потребами»

Забезпечення якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання передбачає надання додаткової підтримки, мета якої - допомога їм в отриманні рівного доступу до загальної навчальної програми та всіх інших переваг від спільного навчання зі своїми однолітками за місцем проживання. Додаткову підтримку, або додаткові ресурси, слід розуміти як доповнення до тих ресурсів, що зазвичай надаються загальноосвітнім навчальним закладом усім учням, які в ньому навчаються.

Отже, інклюзивна освіта включає:

  • визнання рівної цінності для суспільства всіх учнів і педагогічних працівників;
  • підвищення ступеня участі учнів у навчальному процесі й позашкільних заходах та одночасне зниження рівня ізольованості частини учнів;
  • зміни в політиці навчального закладу, практиці та шкільній культурі з метою приведення їх у відповідність з різноманітними потребами учнів, які навчаються в даному навчальному закладі;
  • подолання бар'єрів на шляху отримання якісної освіти та соціалізації всіх учнів, а не тільки учнів з інвалідністю та учнів з особливими освітніми потребами;
  • аналіз і вивчення спроб подолання бар'єрів і покращення доступності навчальних закладів для окремих категорій учнів. проведення реформ і змін, спрямованих на користь усіх учнів;
  • переконання, що відмінності між учнями - це ресурс, що сприяє педагогічному процесу, а не перешкоди, які необхідно долати;
  • визнання прав дітей на отримання освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, що розташовані за місцем проживання;
  • покращення ситуації у школах у цілому як для учнів, так і для педагогів;
  • визнання ролі шкіл не тільки в підвищенні академічних показників учнів, а й у розвитку місцевих громад;
  • розвиток партнерських відносин між школами і місцевими громадами;
  • визнання того, що інклюзія в освіті - це один з аспектів інклюзії в суспільстві.

Структура проведення оцінювання створення й розвитку в навчальному закладі інклюзивного навчального середовища: напрями та розділи:

  • розвиток організаційної культури (створення спільноти, розвиток інклюзивних цінностей);
  • розвиток політики на рівні закладу (внутрішні нормативні документи): розвиток навчального закладу для всіх учнів навчального закладу, організація підтримки різноманіття;
  • запровадження інклюзивної практики (управління процесом навчання, мобілізація ресурсів);

Визначення пріоритетних напрямків інклюзивного розвитку навчального закладу включає:

  • аналіз фактів;
  • збір додаткової інформації;
  • складання списку пріоритетів;
  • пріоритетні напрямки розвитку;
  • сталий розвиток;
  • фіксація прогресу;
  • оцінювання досягнень;
  • перегляд роботи з упровадження підходів до інклюзивного розвитку навчального закладу

Співпраця педагогів загальноосвітнього навчального закладу і фахівців спеціальної освіти здійснюється у двох основних напрямах:

  • Допомога фахівців ІРЦ в організації та здійсненні навчально - виховного процесу (розробка індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами, планування адаптації й модифікацій, запровадження практики спільного викладання тощо);
  • Реалізація психолого - педагогічного, корекційно - розвивального супроводу дітей з порушеннями психофізичного розвитку, що здійснюється відповідними фахівцями спеціальної освіти.

ПРОЄКТ "ІННОВАЦІЇ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ"

Мета проєкту: підвищення рівня майстерності вчителів, спрямування їхньої роботи на реалізацію творчого потенціалу, пошук ефективних шляхів організації освітньої діяльності.

№ з/п

Шляхи реалізації проєкту

Термін реалізації

Виконавець

1.

Запроваджувати інновації в управлінні школою

2022-2027

Адміністрація

2.

Теоретична, науково-методична підтримка педагогів до інноваційної роботи, інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології, створення сприятливого психологічного клімату

2022-2027

Адміністрація

3.

Опрацювати науково-методичну літературу з даної проблеми. Здійснити інформаційне забезпечення педагогів із питань запровадження освітніх інновацій (ознайомити педагогічних працівників із науковими процесами, рекомендаціями, іншими матеріалами)

2022-2027

ШМО

4

Вивчати педагогічний досвід учителів школи, України.

2022-2027

ШМО

5

Освоювати нові педагогічні ідеї шляхом залучення педагогів до інноваційної діяльності:

-проведення інформаційно-пошукової роботи;

-засідання педагогічної ради, круглі столи, семінари, тощо;

-творча діяльність педагогів у методичних об'єднаннях, творчих групах;

-участь у науково-практичних конференціях;

-узагальнення власного досвіду і досвіду своїх колег;

-розміщення власних розробок уроків та виховних заходів на сайті школи, освітніх платформах;

-сертифікація педагогічних працівників;

-залучення педагогічних працівників до науково-дослідницької роботи над проблемою;

2022-2027

Заступник з НВР

Зав. філією

Голови МО

6

Координувати супровід окремих інноваційних проєктів

2022-2027

Адміністрація

7

Моніторинг якості інноваційної діяльності

2022-2027

Адміністрація

Очікувані результати:

- узагальнення основних шляхів, форм, засобів та умов, які забезпечують якісну організацію освітнього процесу;

- відкритість школи до нововведень в умовах динамічного розвитку освіти;

- ефективна організація педагогічної ради, творчих груп;

- запроваджування інноваційної діяльності в роботі педагогів, адміністрації школи;

-створити у педагогічному колективі школи власну модель інноваційного розвитку.

Проект "Громадянське та національно-патріотичне виховання у школі"

Мета проекту: Інтеграція України у європейське співтовариство, світові цивілізаційні процеси, стан фактичної війни на сході України, визначають освітню стратегію держави щодо організації і проведення заходів на виконання національно-патріотичного виховання дітей, військово-патріотичного виховання учнівської молоді, військово-патріотичного навчання та утвердження національної ідентичності студентів, військово-патріотичного виховання військовослужбовців Збройних Сил (далі - ЗС) України та інших силових структур держави, утвердження національної ідентичності державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування та формування української політичної нації. Виховання почуття любові до Батьківщини і свого народу як основидуховного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам'яток. Сприяти формуванню навичок самоврядування, соціальної активності і відповідальності в процесі практичної громадської діяльності, правової культури, вільного володіння державною мовою, засвоєння основ державного і кримінального права, активної протидії випадкам порушення законів. Національно-патріотичне виховання дітей та молоді - це комплексна системна і цілеспрямована діяльність органів державної влади, громадських організацій, сім'ї, закладів освіти, інших соціальних інститутів щодо формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов'язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави. Найважливішим пріоритетом національно-патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації. Реалізацію Указу Президента України від 18 травня 2019 рок № 286/2019 «Про стратегію національно-патріотичного виховання»

№з/

Шляхи реалізації

Термін

Виконавці

п

реалізації

1.

Проводити цикл бесід, заходів, спрямованих на

2022-2027

Класні

формування в учнівської молоді поваги до

керівники

Конституції України, законів Української держави:

"Конституція України - основний Закон нашої

держави"; "Держава і

людина", "Громадянином бути

зобов'язані "

2.

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України

Адміністрація

3.

Поновлювати кутки національної символіки у

2022-2027

Класні

класних кімнатах

керівники

4.

Продовжити роботу органів учнівського

2022-2027

Учнівське самовряд.,

самоврядування в школі. Забезпечити участь у

педагоги-

роботі учнівського самоврядування Дубівської ТГ та області

організатори

5.

3 метою виховання в учнівської молоді патріотичних почуттів, усвідомлення свої національної єдності, утвердження національної гідності проводити виховні години на патріотичну тематику

2022-2027

Заст. ЗВР

Педагог-організатор

Зав. філією

Класні керівники

6.

Проводити зустріч учнівської молоді з воїнами АТО та учасниками національно-визвольного руху

2022-2027

Заст. ЗВР

Зав. філією

Педагог-організатор

Класні керівники

7.

Провести:

2022-2027

Класні

- екскурсії та подорожі рідним краєм, його

керівники

визначними місцями;

- екскурсії у музеї;

- зустрічі з поетами та письменниками рідного краю;

8.

Відзначати свята національного календаря:

2022-2027

Заст. ЗВР,

Зав. філією

до Днів «української писемності», «рідної мови»;

класні

«міжнародного дня толерантності»; «пам'яті жертв

керівники, педагог-організатор, учнівське самоврядування

голодомору»; «збройних сил України»; «пам'яті героїв

Крут»; «Злуки», пам`яті « Революції Гідності»

Дня пам'яті та примирення, Захисника України ,День Конституції, День незалежності України,тощо.

8.

Відзначати ювілейні дати визначних людей України

2020-2025

Заст. З ВР,

Зав. філією

та світу, проводити про них бесіди, уроки, випускати

класні

керівники, педагоги-організатори, учнівське самоврядування

9.

Проводити:

2020-2025

Заст. З ВР,

Зав. філією

-конкурси малюнків, стіннівок;

класні

-конкурси тематичних

композицій;

керівники, педагоги-організатори, учнівське самоврядування

-фестивалі української пісні;

-фестиваль колядок; КТС

Очікувані результати:

-сформована національна свідомість у школярів, розуміння належності до рідної землі, народу;

-визнання дітьми духовної єдності поколінь та спільної культурної спадщини; -почуття патріотизму, відданості в служінні Вітчизні;

-сформована соціально активна особистість на основі таких соціальних умінь як готовність взяти на себе відповідальність, здатність до співпраці в громадянському суспільстві, здатність до самостійного життєвого вибору на основі гуманістичних цінностей;

формування освітньої, фізичної, психологічної, соціальної, морально-духовної готовності молоді до військової служби та спонукання до активної протидії сепаратизму, аморальності, шовінізму й фашизму;

відродження на нових теоретико-технологічних засадах системи позакласного та позашкільного військово-патріотичного виховання учнівської молоді;

сприяння розвитку та популяризації військово-спортивних ігор типу національної дитячо-юнацької військово-спортивної гри «Сокіл» («Джура») та розробку нових;

розвиток дитячих, учнівських, молодіжних і громадських організацій, центрів та спортивних шкіл з національного виду спорту України - хортингу з метою розвитку й зміцнення фізичного, морального і духовного здоров'я дітей та учнівської молоді й становлення майбутніх патріотів - захисників Вітчизни.

Проєкт «Заклад освіти - толерантне середовище, СТОП БУЛІНГ»

Мета проєкту:

  • сприяти розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального та морального потенціалу; формуванню особистості патріота України, гідного громадянина, який усвідомлює свою приналежність до сучасної Європейської цивілізації;
  • скоординувати зусилля педагогічної, батьківської громадськості для попередження булінгу, протиправних дій та вчинків серед здобувачів освіти;
  • організувати профілактичну роботу на основі глибокого вивчення причин і умов, які сприяють скоєнню здобувачами освіти правопорушень;
  • забезпечити організацію змістовного дозвілля й відпочинку;
  • поліпшити роботу психологічної служби, головну увагу приділити соціально-психолого-педагогічній допомозі здобувачам освіти та їхнім батькам, захисту прав та інтересів неповнолітніх;
  • налагодити правову пропаганду й освіту через наочну агітацію та шкільну газету;

Шляхи реалізації проєкту

№ п/п

Шляхи реалізації проєкту

Термін

реалізації

Відповідальний

Діагностичний етап

1

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

2022

Психологи

Соціальні педагоги

.

2

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

- спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

- опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

- психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

- соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

- визначення рівня тривоги та депресії учнів.

2022-2027

Класні керівники,

Практичні

психологи

Соціальні педагоги

Інформаційно-профілактичні заходи

1

Обговорення питання протидії булінгу на педагогічних радах

2022-2027

Директор, зав. філією

.

2

Засідання методичного об'єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

2022

Заступник директора з ВР, зав. філією

3

Розробка пам'ятки «Стоп булінг»

2022-2023

Заступник директора з ВР, зав. філією

4

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

2022-2023

Практичні

психологи

5

Контроль стану попередження випадків булінгу

2022-2027

Директор школи

6

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

2022

Практичні

психологи

7

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

2022-2027

Заступник директора з ВР, зав. філією

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків

2022-2027

Класні кер. 1-4 класів

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

2022-2027

Класні керівники

3

Перегляд кінострічок та відеороликів відповідної спрямованості

2022-2027

Практичні

психологи

4

Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»

2022

Педагоги-організатори

5

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії

2022-2027

Класні керівники, учителі літератури, історії

6

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

10-14 грудня щороку

Класні керівники учителі правознавства, практичні психологи учнівське самоврядування

10

Листівки, колажі, бюлетені антибулінгового спрямування

2022-2027

Педагог-організатор

Психологічний супровід

1

Діагностика стану психологічного клімату класу

2022

Практичні

психологи

2

Спостереження під час освітнього процесу, позаурочний час

2022-2027

Практичні

психологи

Соціальні педагоги

3

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

2022-2027

Практичні

психологи

Соціальні педагоги

4

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

2022-2027

Практичні

психологи

Соціальні педагоги

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

2022-2023

Класні керівники

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

2022-2027

Практичні

психологи

3

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

2022

Психолог школи

Вчитель інформатики

Очікувані результати:

  • створення системи виховної та профілактичної роботи в закладі;
  • допомога здобувачам освіти і їхнім батькам у захисті своїх прав та інтересів;
  • навчання дітей знаходити вихід із кризових ситуацій та захищати себе від усіх видів насильства (булінгу);
  • профілактика правопорушень і злочинності серед молоді;
  • створення безпечного толерантного середовища;

Проєкт «Успішна адаптація першокласників до навчального процесу»

Мета проекту: створення в освітньому середовищі сприятливих умов для адаптації першокласників .

Формування в першокласників характеристик психологічно здорової особистості:

- прийняття себе, своїх позитивних якостей і недоліків;

- пізнання власної цінності й унікальності, своїх здібностей й можливостей;

- прийняття інших людей, пізнання цінності і неповторності кожної людини;

- уміння розпізнавати свої емоційні стани, мотиви поведінки;

- стресостійкість, уміння знаходити власні ресурси в скрутному становищі.

№ п/п

Форми роботи

Термін реалізації

Виконавці

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

10.

11.

Ознайомити батьків з специфічними особливостями психологічного розвитку та навчання 6-річних першокласників, шкільним розпорядком дня.

Провести психолого-педагогічну діагностику, спрямовану на визначення шкільної готовності .

Визначити ставлення першокласників до школи та рівень шкільної тривожності.

Провести індивідуальне консультування учителів і батьків по результатам дослідження першокласників.

Провести психолого-педагогічну діагностику спрямовану на виявлення групи школярів, що зазнають труднощі в шкільному навчанні, спілкуванні з педагогами та однолітками.

Організувати надання педагогічної допомоги дітям, що мають труднощі в навчанні і в поведінці з урахуванням даних психодіагностики.

Проводити консультативну і просвітницьку роботи з батьками першокласників, спрямовані на ознайомлення дорослих з основними завданнями і труднощами періоду первинної адаптації, методикою спілкування і допомоги учням.

Проводити корекційну роботу з дітьми:

- з ознаками не достатньої інтелектуальної готовності;

- з порушенням емоційно - вольової

сфери;

  • вразливими, з підвищеною тривожністю;
  • з особливими освітніми потребами.

Формувати психічні якості, що забезпечують успішну адаптацію першокласників.

2022 - 2027

Шкільний психолог, вчителі 1-х класів

Шкільний психолог, вчителі 1-х класів

Шкільний психолог

Шкільний психолог, соціальний педагог

Шкільний психолог

Шкільний психолог, соціальний педагог

Шкільний психолог

Шкільний психолог, соціальний педагог, спеціалісти ІРЦ

Шкільний психолог

Очікувані результати:

1) Створення сприятливого психологічного клімату у школі і в сім'ї.

2) Забезпечення оптимального фізичного, розумового, психічного розвитку дитини.

3 ) Віра в унікальність кожної дитячої особистості, створення атмосфери успіху.

4) Здійснення психологічної підтримки дитини.

5) Успішна адаптація першокласників до навчальних умов.

6) Сформовані навички та уміння першокласників.

Проєкт «Ми обираємо життя»

Мета:сприяння усвідомленню учнями значення здорового способу життя без шкідливих

звичок;

формування у підлітків загального уявлення про шкідливий вплив наркотичних речовин на

організм людини;

пропагування необхідності заборони наркотиків і дотримання здорового способу життя,

притягнення до відповідальності тих, хто залучає молодь до вживання та розповсюдження

наркотичних речовин;

формування активної громадянської та життєвої позиції щодо здорового способу життя; привернення уваги учасників проєкту до вирішення проблеми в межах класу, навчального закладу, дому, вулиці тощо;

Шляхи реалізації

Термін

Виконавці

1

Провести виховні години на тему «Азбука здорового

2022-2027

Класні

способу життя»

керівники

2

Провести тематичні уроки: «Це варто знати», «Наркотичні речовини».

2022-2027

Кл.керівники,

медсестра,

Заст. директора

з ВР, педагоги-організатори

3

Провести години спілкування на тему : «Наркотики та право»

2022-2027

Класні

керівники

4

Провести дискусії на тему «Шкідливий вплив куріння

2022-2027

Класні

та забрудненого повітря на органи дихання»

керівники

5

Мультимедійна презентація на тему «Правда про алкоголь»

2022-2027

Класні

керівники

6

Мультимедійна презентація «СНІД-чума XX-ХХІ ст»

2022-2027

Класні

керівники

8

Провести бесіди про вплив шкідливих звичок на

2022-2027

Шкільний

свідомість та поведінку людини

психолог

Соц. Педагог

Педагог-організатор

10

Провести дискусію «Особиста відповідальність про

2022-2027

Класні

здоров`я»

керівники

11

Зустріч з поліцейськими

2022-2027

Заступник

директора з ВР, зав. філією

12

Уроки на тему «Здоровий спосіб життя- це модно»

2022-2027

Класні

керівники

Очікувані результати:

  • Сформовані навички здорового способу життя.
  • Розуміння шкідливого впливу наркотичних речовинна життя та здоров'я.
  • Сформованість активної громадської позиції підлітків.
  • Розуміння відповідальності за вживання та розповсюдження шкідливих речовин.

Проєкт « Безпечне середовище»

Мета:

-створення безпечного, комфортного середовища для усіх учасників освітнього процесу ;

-навчання учнів правилам, нормам і навичкам безпечної поведінки.

Шляхи реалізації

Термін

Виконавці

1

Проводити з учнями інструктажів з безпеки

2022-2027

Педколектив

життєдіяльності

Проводити інструктаж з охорони праці, пожежної

2

безпеки, вступного інструктажу з

2022-2027

Відпов. за охорону праці в школі

працівниками

Організувати та проводити обов'язковий

3

плановий медогляд працівників та учнів

2022-2027

Директор,

медсестра

4

Організувати безпечний питний, повітряний,

2022-2027

Директор,

температурний, світловий режим

Зав. філією

Проводити профілактичні заходи з попередження

5

травмування та нещасних випадків під час

2022-2027

Класні керівники

освітнього процесу

Проводити спеціальні лекції, батьківські збори,

конференції, семінари, тренінги, круглі столи,

6

спільно з представниками національної поліції,

2022-2027

Адміністрація

спеціалістами з цивільного захисту

та медичними працівниками

7

Щорічно проводити Тижні безпеки життєдіяльності

2022-2027

Адміністрація

та День Цивільного Захисту

Залучати батьків та громаду до інформаційно-

8

просвітницького забезпечення щодо безпечного,

2022-2027

Адміністрація

комфортного середовища усіх учасників освітнього

процесу

9

Висвітлювати заходи щодо створення безпечного,

2022-2027

Відповідальна

комфортного середовища на веб-сайті школи.

за сайт

Очікувані результати:

  • Організація сучасного безпечного середовища.

ПРОЄКТ «ВІДКРИТЕ СУЧАСНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ»

Опис проєкту:

На разі якість освіти висувається як провідне завдання в діяльності освітніх закладів. Перехід від знаннєвої до компетентнісної моделі навчання викликає гостру дискусію в суспільстві. Від рівня освіченості дитини залежить її самореалізація в сучасному інформаційному світі та життя в суспільстві в цілому.

Сучасний етап розвитку української освіти характеризується широким упровадженням у навчальний процес комп'ютерних та мультимедійних технологій, які дозволяють вийти на новий рівень навчання, відкривають раніше недоступні можливості як для вчителя, так і для учня. Така форма подачі матеріалу дозволяє представити навчальний матеріал як систему яскравих опорних образів, що полегшує запам'ятовування й засвоєння навчального матеріалу.

Використання в навчальних цілях ПК, планшетів, смартфонів, та іншої техніки сприяє формуванню інформаційно-цифрової компетентності, сприяє розвитку мотивації, комунікативних здібностей, інтенсифікує навчальний процес. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті дозволяє створювати сучасне освітнє середовище для навчання, де учні та педагоги матимуть можливість широкого доступу до інформаційного простору та ефективного використання його можливостей.

Мета проєкту: створення єдиного інформаційно-навчального середовища та забез­пе­че­н­ня ефективності управління освітньою системою школи.

Створити сучасний, інтерактивний, багатофункціональний освітній простір школи, де діти із задоволенням отримуватимуть знання, здобувати важливі життєві навички, де вони

виявлятимуть і розкритимуть свої справжні таланти.

Створити приміщення, яке буде відповідати останнім тенденціям створення SMART просторів, з можливістю використання всесвітньої мережі Інтернет, WI-FI. Функціонування такого середовища дозволить підвищити ефективність навчального процесу та якість навчання учнів; забезпечить комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуватиме свою успішність, інтелектуальну спроможність та компетентність.

Завдання проекту:

  • забезпечити впровадження інноваційних методик і технологій у практику роботи педаг­огічних працівників;
  • розробити базові стандарти до інформаційних систем у сфері освіти, баз даних і відповідних форматів збереження, обміну даними між системами;
  • сприяти замовленню для забезпечення школи сучасними навчальними комп'ютерними комплексами та мультимедійними засобами навчання, телекомунікаційними засобами широ­ко­сму­гового виходу до глобальної мережі Інтернет, ліцензійними базовими та спе­ціа­лізованими системними програмними продуктами;
  • сприяти впровадженню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в осві­т­ній процес;
  • упроваджувати дистанційне навчання;
  • сприяти вдосконаленню системи управління навчальними за­кла­дами шляхом упр­овадження автоматизованої системи управління закладом освіти з використанням сучасних мережевих технологій.

Пріоритети проекту: створення інформаційно-навчального середовища, яке до­зво­лить на практиці реалізувати принцип особистісно зорієнтованого навчання.

Проєкт потрібен для:

• підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу;

• для здобуття повноцінної, якісної освіти з умінням використовувати сучасні інтерактивні

та мультимедійні технології;

• підвищення рівня мотивації до навчання;

• формування ключових компетентностей;

• оптимізації та осучаснення освітнього процесу.

Наявність такого середовища дозволить учням та педагогам школи:

• створити YouTube-канал школи та інформаційну агенцію;

• використовувати смартфони, ПК, планшети та інші гаджети у навчально-освітніх цілях;

• створювати, друкувати реферати, наукові роботи, плакати, постери, тощо;

• створювати брошури, буклети, пам'ятки, посібники;

• підтримувати культурні ініціативи школярів та надавати можливості для їх реалізації.

Етапи реалізації проекту:

№ з/п

Зміст заходу

Термін

виконання

Виконавці

    Оновлювати навчальні комп'ютерні ко­м­плекси.

    Встановлення технічного обладнання (комп'ютери, принтери, ксерокс, тощо).

    2022-2027

    Засновник Директор

      Забезпечити школу сучасними на­вча­льно-комп'ютерними комп­ле­­­ксами з метою ефективного впро­вадження нових Державних стан­дартів­

      2022-2027

      Засновник Директор

        Забезпечити реалізацію проєкту «Єдина школа»

        2022-2023

        ЗДНВР, зав.філією

          Інформаційна підтримка та навча­ль­но-методичне забезпечення школи (посібники, підручники, еле­ктронні засо­би навчального при­зна­­чення, педаго­гічні програмні за­со­би)

          2022-2027

          Директор

            Активізувати роботу щодо функціо­нування й удосконалення web-сайту школи

            2022-2027

            Відповідальний за сайт

              Активізувати роботу вчителів зі створення власних сторінок, блогів, сайтів, YouTube-каналів

              2021-2026

              ЗДНВР, зав.філією

              • У

              Упровадження новітніх технологій дистанційної освіти

              2022-2027

              ЗДНВР, зав.філією

                Забезпечення системи внутрішнього моніторингу якості освіти

                2022-2027

                Адміністрація

                  Формування позитивного іміджу закладу освіти

                  2022-2027

                  Усі учасники освітнього процесу.

                    Удосконалення системи національно-патріотичного, правового, правоосвітнього виховання дітей і учнівської молоді

                    Адміністрація, класні керівники

                      Виконання Положення

                      про академічну доброчесність учасників освітнього процесу

                      Усі учасники освітнього процесу

                      Очікувані результати:

                      • створення умов для реалізації моделі відкритої освіти в забезпеченні рівних мо­ж­ли­во­стей одержання якісної освіти впродовж життя, розширення альтер­на­тив­них форм її здо­буття;
                      • підвищення якості навчання в школі шляхом організації вільного до­ступу учнів і педагогічних працівників до високоякісних освітніх електронних бібліотек, на­вчальних матеріалів, навчально-методичних комплексів, цифрових ін­фор­маційних ре­сурсів;
                      • технічне оснащення школи сучасними інформаційно-комунікаційними засобами навчання;
                      • впорядкування інформаційного обміну баз даних між закладами та установами освіти міста, автоматизація типових операцій, збору даних і статистичних звітів, що періодично формуються за визначеними формами;
                      • створення умов для надання в оперативному режимі всім суб'єктам педагогічного процесу інформації про стан і тенденції школи з актуальних напрямів освітньої діяльності.

                      Сучасна освіта покликана готувати людину, здатну жити у глобалізованому і динамічному світі, сприймати його змінність як суттєву складову власного способу життя. Формування такої особистості потребує від освітнього закладу генерації й акумулювання передових ідей у змісті, формах організації освітнього процесу, визначенні нових стратегій діяльності.

                      Реалізація поставлених завдань забезпечить:

                      • суттєве підвищення ефективності підготовки здобувачів освіти засобами освітнього-інформаційного середовища в світлі входження України в Європейський освітній простір;
                      • розвиток в учнів професійних компетенцій, які забезпечать в майбутньому їхню

                      конкурентноспроможність на сучасному ринку праці.

                      Розділ «Матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу»

                      Мета програми:

                      • забезпечення в закладі належних умов для навчання і виховання відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, технічних та педагогічних вимог.

                      Завдання:

                      • поліпшити умови експлуатації та утримання будівлі закладу освіти;
                      • виконати капітальні та поточні ремонти за новітніми технологіями, які передбачають тривалий гарантійний термін експлуатації;
                      • забезпечити відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, інженерно-технологічних вимог безпечні умови для навчання та життєдіяльності в

                      закладі освіти;

                      • забезпечити заклад освіти сучасними меблями, компьютерною технікою відповідно до санітарно-гігієнічних та естетичних вимог, створити сприятливі та комфортні умови для організації освітнього процесу

                      Пріоритети:

                      • здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази закладу освіти.

                      Очікувані результати:

                      • оновлення матеріально-технічної бази закладу освіти;
                      • створення сприятливих умов для організації освітнього процесу.

                      № з/п

                      Зміст роботи

                      Термін

                      виконання

                      Відповідальні

                      1

                      Проведення технічного аналізу стану приміщень школи

                      Щорічно

                      Засновник, директор

                      2

                      Проведення поточного ремонту:

                      - навчальних кабінетів,

                      - спортивного залу,

                      - бібліотеки,

                      - їдальні,

                      - допоміжних приміщень,

                      - туалетів,

                      - коридорів, сходів;

                      Щорічно

                      Засновник, директор,

                      зав. філією

                      3

                      Благоустрій шкільного подвір'я: поточний ремонт допоміжних приміщень, фарбування вуличного спортивного обладнання, улаштування клумб

                      Директор,

                      зав. філією

                      4

                      Реконструкція теплопостачання Калинівського ліцею

                      2022-2023 рр.

                      Засновник, директор

                      5

                      Проведення капітального ремонту:

                      - внутрішніх туалетів;

                      - їдальні школи та філії;

                      2022-2026 рр.

                      Засновник, директор

                      6

                      Добудова навчального корпусу у Калинівському ліцеї

                      2023-2026 рр.

                      Засновник, директор

                      7

                      Капітальний ремонт даху Калинівської філії 

                      2023-2024 рр.

                      Засновник, директор

                      8

                      Будівництво спортивного залу в Калинівській філії 

                      2024-2026 рр.

                      Засновник, директор

                      9

                      Будівництво спортивного майданчику зі штучним покриттям у Калинівському ліцеї

                      2023-2024 рр.

                      Засновник, директор

                      10

                      Придбання шкільного автобусу

                      2022-2023 рр.

                      Засновник

                      11

                      Здійснення ремонту комп'ютерної техніки

                      Постійно

                      Директор

                      12

                      Забезпечення дотримання техніки безпеки і протипожежної безпеки учасниками освітнього процесу (створення безпечного середовища)

                      Постійно

                      Керівництво

                      · Виховний аспект

                      Мета виховної роботи:сприяння в розвитку пізнавальної творчої активностіособистості; розвиток природних здібностей, уяви і продуктивного мислення з гуманістичним світосприйняттям і почуттям відповідальності за долю України, її народу; виховання естетичних смаків; ведення здорового способу життя.

                      Основні завдання:

                      • Формування основ наукового світогляду, пізнавальної активності і культури розумової праці, вироблення уміння самостійно здобувати знання, застосовувати їх у своїй практичній діяльності.
                      • Виховання почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам'яток.
                      • Сприяти формуванню навичок самоврядування, соціальної активності і відповідальності в процесі практичної громадської діяльності, правової культури, вільного володіння державною мовою, засвоєння основ державного і кримінального права, активної протидії випадкам порушення законів.
                      • Підготовка випускників до свідомого вибору професії.
                      • Залучення до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров'я.

                      6.Затвердження культури здорового способу життя.

                      Шляхи реалізації

                      1.Організація і проведення засідань МО класних керівників відповідної тематики

                      • Створення безпечного толерантного середовища шляхом удосконалення соціального захисту учнів, у тому числі дітей пільгових категорій;
                      • Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей під опікою, дітей, які знаходяться в складних умовах проживання, дітей з неповних та малозабезпечених сімей, дітей-інвалідів, дітей, які проживають в сім'ях групи ризику, дітей з багатодітних сімей та з сімей учасників АТО.
                      • Мобілізація загальнолюдських цінностей як ресурсу особистісного зростання школярів; спрямувати виховну роботу на прищеплення здорового способу життя та зміцнення моральності.
                      • Створити оптимальні умови для виявлення, розвитку й реалізації потенційних можливостей обдарованих дітей у всіх напрямах: інтелектуальному, творчому, спортивному, естетичному.
                      • Організувати діяльність закладу освіти як зразок демократичного правового простору та позитивного мікроклімату через структуру шкільного і класного учнівського самоврядування, стимулювання внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх посильної участі у справах учнівського колективу;
                      • Впровадження активних форм виховної роботи шляхом застосування інноваційних методів та прийомів.

                      Модель випускника:

                      Моделлю випускника є громадянин держави, який:

                      - має активну позицію щодо реалізації ідеалів і цінностей України, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни;

                      - є особистістю, якій притаманні демократична громадянська культура, усвідомлення взаємозв'язку між індивідуальною свободою, правами людини та її громадянською відповідальністю;

                      - уміє грамотно сприймати та уміє аналізувати проблеми суспільства, бути конкурентноспроможним на ринку праці, впевнено приймати сучасні реалії ринкових відносин, використовувати свої знання на практиці;

                      - уміє критично мислити;

                      - здатний до самоосвіти і саморозвитку;

                      - відповідальний, уміє використовувати набуті компетенції для творчого розв'язання проблеми;

                      - уміє опрацювати різноманітну інформацію.

                      Очікувані результати

                      • Педагоги, як учасники дидактичної підсистеми, сприяють опануванню дитиною компетенцій гармонійної особистості, забезпечують сприятливі умови для фізичного, інтелектуального, психологічного, духовного, соціального становлення особистості школярів, досягнення ними рівня освіченості, який відповідає ступеню навчання та потенційним можливостям здобувачів освіти.
                      • Реалізація сучасних педагогічних технологій освіти на засадах компетентнісного підходу в контексті положень «Нової української школи» в школі сприяє:
                      • розкриттю та розвитку здібностей, талантів і можливостей кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками;
                      • удосконаленню мотиваційного середовища дитини;
                      • широке застосування методів викладання, заснованих на співпраці (ігри, проекти - соціальні, дослідницькі, експерименти, групові завдання тощо). Учні залучатимуться до спільної діяльності, що сприятиме їхній соціалізації та успішному перейманню суспільного досвіду.

                      Реалізація системи виховання в НУШ за проектом «Зростання особистості» поведінка в усіх ситуаціях;

                      • особиста відповідальність педагога за результати наданих освітніх послуг;
                      • підвищення професійної майстерності педагогів шляхом проходження сертифікації.

                      Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності відповідно до закону України «Про освіту»

                      Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати